Klantenservice

Ben je op zoek naar informatie over betalen, retourneren of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag!
Wij bestaan inmiddels al 16 jaar en zijn nu al met meer dan 25 jaar ervaring bezig voor onze klanten in ons eigen atelier.
Zeker, onze producten zijn van de hoogste kwaliteit, en daarnaast bieden we een garantie van 2 jaar.
Van uw gewenste stof sturen wij gratis voorbeelstoffen op naar u thuis. U kunt ook langskomen bij onze winkel in Rotterdam en met een kopje koffie kiezen uit onze brede assortiment.
Dat is mogelijk. Wij zijn namelijk nog bezig met het toevoegen van heel ons fysieke assortiment aan onze webshop, en natuurlijk het verbeteren ervan. U kunt ons gerust via 010-2234530 of info@vlinderwoondecoratie bereiken voor voorraad specifieke vragen.
"In de dag" en "op de dag" zijn monteurtermen voor waar de jaloezie of (duo) rolgordijn komt te staan. Uw jaloezie is "in de dag" wanneer het in binnen de kozijnen of binnen een ruimte komt te staan. En het is "op de dag" wanneer de jaloezie op/boven een kozijn komt.

Wij staan voor je klaar!

Klik hier voor WhatsApp
Antwoord binnen 1 werkdag
010 223 45 30 voor direct contact
Wij zijn van maandag tot zaterdag bereikbaar
info@vlinderwoondecoratie.nl
Antwoord binnen 1 werkdag

Openingstijden

Ma – Zat
09:00 uur – 18:00 uur
Zondag
Gesloten

Bezorging

Jazeker, bezorgen is gratis vanaf €99,- !
Het door u gekozen voorbeeldstof wordt (gratis) naar uw adres opgestuurd met een envelop. Hiermee kunt u op uw gemak bekijken of het stof past in uw ruimte.
Het is natuurlijk vervelend om een beschadigde bestelling te ontvangen. Als na de levering blijkt dat uw bestelling beschadigd is, kunt u dit melden via info@vlinderwoondecoratie.nl. Vergeet natuurlijk niet de foto's van de beschadigde bestelling en uw bestel-/ordernummer te vermelden.

Retourneren

Jazeker, uiteraard is het mogelijk om uw product te retourneren binnen 14 dagen, mits het een accessoire is.
Ja, het is alleen mogelijk uw opmaat gemaakte raamdecoratie te retourneren als er sprake is van een fout door ons. Als dat niet het geval is, is het jammer genoeg niet mogelijk om uw opmaat gemaakte bestelling te retourneren.

Betalen

Wij gebruiken als betalingsmethoden iDEAL en PayPal, u kunt hier veilig gebruik van maken.
Na het moment van ontvangst worden bekeken door onze medewerkers, als alles compleet is of als er sprake is van een door ons gemaakte fout bij een opmaat bestelling, als dat het geval is krijgt u binnen 7 dagen na ontvangst het bedrag teruggestort op het rekeningnummer.
Jazeker. Nadat u uw bestelling heeft ontvangen kunt u het gerust thuis ophangen en uitproberen. U heeft een bepaalde tijd om het bedrag te betalen, binnen deze tijd kunt u overwegen en nadenken. Wel is het zo dat opmaat gemaakte producten niet teruggestuurd kunnen worden.
Als u optie monteren gekozen heeft is dat mogelijk. Voor vragen kunt u gerust contact opnemen.
Zoeken
×
Winkelmand
Je winkelmand is nog leeg.
Bereken verzendkosten